Intake gesprek
In het intake gesprek zoomen we in op de doelstellingen die je wilt behalen, voor welke setup we kiezen en welke maatwerk wensen er zijn. In dit gesprek bespreken we ook het proces, hoe gaan we samen verder?
Iedere onderdeel van de overheid dat te maken heeft met een klantcontactproces kan met het Verder Helpen Platform een volgende stap zetten naar betere en veiligere dienstverlening op afstand.
Vanzelfsprekend zijn er grote verschillen in hoe er gewerkt wordt. Daarom bieden we - gebruikmakend van de bestaande plugins - maatwerk, waarmee we er samen voor zorgen dat het een succes wordt. Van eerste pilot tot jarenlang gebruik.
In het intake gesprek zoomen we in op de doelstellingen die je wilt behalen, voor welke setup we kiezen en welke maatwerk wensen er zijn. In dit gesprek bespreken we ook het proces, hoe gaan we samen verder?
Je ontvangt van ons een gedetailleerd voorstel waarin je de uitkomsten van het intake gesprek herkent. Alles ziet er goed uit. Zodra alle afspraken vastliggen in een opdrachtovereenkomst kunnen we van start.
Na akkoord gaan we door een korte setup fase heen. In deze eerste fase verzorgen we de technische setup, verzorgen we een gebruikerstraining en zorgen we samen met jou dat alle compliance, bijvoorbeeld als je DigiD gaat gebruiken, in orde is.
Als alles naar tevredenheid draait, gaan we de gebruiksfase in. In die fase blijven we ondersteunen en vragen we je mee te denken over de doorontwikkeling van het platform..
Met het inzetten van authenticatie op afstand voeg je een nieuwe klantreis toe. Een optimaal proces voor klanten met de wens om veilig op afstand contact te hebben.
Met het Verder Helpen Platform voldoe je nu en in de toekomst aan de noodzakelijke wet- en regelgeving omtrent AVG en BRP. Ook voldoet ons platform aan de laatste NOREA richtlijnen. Hierop doen we ook een jaarlijkse audit.
Geef de burger ook voor persoonlijke zaken de mogelijkheid om vanuit huis contact te hebben met jouw organisatie, via het kanaal van hun voorkeur.
Uitbreiding van klantreizen, voldoen aan wet- en regelgeving, eenvoudig in gebruik voor burger en medewerker. Samen zorgt dat voor een hogere klantevredenheid voor burger en medewerker.
Wil je meer weten? Neem dan vrijblijvend contact op met Erik van den Heuvel. Erik is mede-oprichter van Verder Helpen BV.