Voor de koplopers

Geen gemeente is hetzelfde. We helpen je op weg gegeven jouw specifieke situatie.

Interessant, maar wat nu?

Wil je ons platform gaan inzetten om je dienstverlening op afstand beter en veiliger te maken? We zorgen samen met jou dat het een succes wordt. Of je nu aan het begin staat van dienstverlening op afstand, of dat al jaren doet en je de processen verder wilt optimaliseren.

Ons team heeft jarenlange ervaring met projecten in de gemeentewereld en droeg eerder bij aan het succes van de pilot Veilig bellen van de gemeente Nijmegen en het project ID Contact van de Drechtsteden, Arnhem en Nijmegen.

Lees meer

Aan de slag!

We doorlopen een vast proces om te starten. Jouw specifieke situatie is daarbij leidend.

Intake gesprek

We maken kennis en gaan in gesprek over wat de ambities zijn binnen jouw gemeente. In het intakegesprek behandelen we jullie wensen en de eisen om het Verder Helpen platform in te zetten. In dit gesprek bespreken we ook het proces, hoe gaan we samen verder?

Voorstel

Je ontvangt van ons een offerte voor implementatie, hierin herken je de GIBIT voorwaarden en wensen en eisen uit het intake gesprek. Alles ziet er goed uit. Tijd voor een handtekening!

Implementatie

Na akkoord gaan we door een korte setup fase heen. In deze eerste fase verzorgen we de technische setup, verzorgen we een gebruikerstraining en zorgen we samen met jou dat alle compliance, bijvoorbeeld als je DigiD gaat gebruiken, in orde is.

Gebruiksfase

Als alles naar tevredenheid draait, gaan we de gebruiksfase in. In die fase blijven we ondersteunen en vragen we je mee te denken over de doorontwikkeling van het platform..

Voordelen voor gemeenten

Efficiƫntere processen

Met het inzetten van authenticatie op afstand kun je processen veel efficiƫnter maken en de klantreis optimaliseren.

Voldoen aan wet- en regelgeving

Met het Verder Helpen Platform voldoe je nu en in de toekomst aan de noodzakelijke wet- en regelgeving omtrent AVG en BRP.

Eenvoudig voor de inwoner

Geef jouw inwoners ook voor persoonlijke zaken de mogelijkheid om vanuit de luie stoel contact te hebben met de gemeente, via het kanaal van hun voorkeur.

Hogere tevredenheid

Effectieve processen, voldoen aan wet- en regelgeving, eenvoudig voor inwoner en medewerker. Kortom een hoge tevredenheid voor gemeente en inwoner.

Meer weten? Neem contact op!

Wil je meer weten? Neem dan vrijblijvend contact op met Erik van den Heuvel. Erik is mede-oprichter van Verder Helpen BV.